Followers

Monday, December 20, 2010

2 Minggu Lagi

Apa yg akan berlaku ya 2 minggu lagi.... apa lagi sesi persekolahan tahun 2011 akan bermula.. rs kejap je cuti. cuti kali ni hati aku x tenang sbb kn fikir pasal induksilah... itu ini lah. 2011 apa tugas baru yg aku bakal dapat (walaupun aku dah th aku akan dpt 1 jawatan tu). Aku harap aku dapat menjalankan tugas dengan sebaik mungkin. Sedih ada gak sbb MEREKA telah tiada tahun depan. nak wat camne kan. Adat seorg cikgu anak2 murid akan meninggalkan mereka juga pada 1 hari nanti. So aku kn kuat utk memberi khidmat kpd anak2 murid yg tinggal yg bakal aku ajar.

Minggu depan dah mula kn pi sekolah. Sebelum buka sekolah kt perlulah mesyuarat dulu utk tahu apa jawatan n tugas utk kita sblm sekolah buka. harap dapatlah tugas2 yg senang... hehehe.

Cuti sek kali ni x dpt nak jumpa2 member2 kt kg. Diorg busy, msg2 dah kerja biasalah kan. Ada yg dah kawin pun. So kt kn terimalah. But aku betul2 rindu kat diorg semua. Igt zaman sekolah, rs nak kembali je ke zaman tu tp mmg aku hr2 pun pi sek. hahahaha... 26 hb ni Zura kawin tp aku x dapat pi. Sorry ya Zura, aku mmg nak pi tp aku dah janji ngan kwn2 aku kt tmpat kerja nk pi knduri kawin housemate aku. Aku doakan ko bahagia. kt kan selalu pi knduri kawin kwn2 kt kg kali ni giliran ko lak...Tahniah! Tahniah!

Apa yg aku boleh buat untuk manfaatkan cuti aku 2 minggu ni. opss minggu dpn dah start tugas lah lupa lak. seminggu berkg di sek. maknanya seminggu lagi je lah cuti aku. oh tidakkkkk!. Kn rehat btul2 ni...

Setakat ni jelah aku nk berceloteh utk entry ni. ... bye. ada masa aku post lagi.

No comments:

Post a Comment

Orang yang Comel