Followers

Thursday, March 8, 2012

HARINYA SUDAH TIBA.....


Salam Khamis buat semua... Dah lama Fik x update n blogwalking blog. Bukan sibuk tapi xde mood. Mood letih yg banyak. Balik sekolah terus tido. Bangun pi makan, n balik tido lagi. Cerita korea pun Fik x smpat nak tengok. Mungkin cerita Fik ni dah basi, tapi Fik tetap nak cite juga. Harinya dah tiba pada hari ahad yang lalu iaitu persembahan sempena mesyuarat PIBG. Fik nak kongsi gambar2 bersama anak2 comel Fik ni. Jom tengok.....



Kumpulan koir tercomel....


Bersama kumpulan koir tahap 2


Bersama cikgu comel mereka (perasan...)


Cover Album


Cikgu pun nak....

Sorry ya Fik x leh nak upload Video masa diorg buat persembahan. Nanti Fik akan usahakan. Comel2 kan diorang. Begitu juga cikgu mereka kan. Hahhaha.... Perasan. Mesti ramai yang nak termuntah ni.

P/S: SBPA di batalkan... Yang pntg gaji naik. hihihi


4 comments:

  1. Umar & Megat : Baju sekolah tambah vest jer n pkai bow tie utk laki. Design by cikgu amierfekhry

    Rozuan : Tengoklah cikgunya.. hahahaha

    ReplyDelete

Orang yang Comel