Followers

Sunday, February 5, 2012

CONTEST: KARAKTER PILIHANKU BERSAMA NZ & JL


Salam Sejahtera semua.... Tadi duk blogwalking n terjumpa 1 blog yg buat contest tentang karakter kartun yang kita suka.... Jom tengok Banner contest tersebut...


klik pada banner utk tgk syarat2 contest ni.

Fik pasti semua mesti ada karakter kartun yg paling korang suka. Fik suka banyak sangat kartun, tapi karakter kartun yg paling Fik suka ni mesti korang x sangka... Jangan fikir bukan2 pasal Fik tahu bila Fik isytiharkan karakter kartun pilihan fik ni... Mesti ada yg gelak guling2 ni. dengan ini fik nak bagi tahu Fik paling suka karakter kartun ni :



SAILOR MOON


Mesti ada yg gelak guling2 ni... hahahaha. sebab Fik laki boleh suka karakter kartun ni. Fik suka karakter sailor moon versi melayu. Nak tahu kenapa Fik suka karakter SAILOR MOON ni.... 

"......sebab dia kelakar,suka tiru suara dia,suka trademark dia iaitu  'dengan kuasa bulan akan menghukummu',   suka dengar lagu dia versi melayu/jepun siap leh hafal dan dia sangat comel"



dengarlah lagu tema lagu sailor moon versi melayu ni...

P/S : Jangan Fikir Fik Gurgirl k.... hahahahaha...




7 comments:

  1. haishhh....pokcik fik pon tgk katun yer?..selermun lak tu..haahahaaa...

    ReplyDelete
  2. mestilah tgk.. zaman2 knk2 zaman plg best.. gelak guling2 bl tgk cite ni..

    ReplyDelete
  3. wah wah wah layan sailormoon ek? hehe

    ReplyDelete
  4. Sailor moon memang best. Tak pernah tinggal episod dia.

    Sailormoon was my hero. Hahaha.. Dulu berangan angan nak pigasus macam adik sailormoon tu..

    ReplyDelete
  5. hey. nuha datang jenguk peserta. thanks for joining! ♥

    wahhh, minat sailormoon! hehe. terbaikk :)

    good luck! ♥

    ReplyDelete
  6. thanks nuha sudi jenguk.... hihihi

    ReplyDelete

Orang yang Comel