Followers

Monday, February 27, 2012

RASMINYA.......



Nampak x gambar pe kat atas tu? Ni lah raket badminton baru Fik.... Semalam beli n hari ni dengan rasminya Fik main.... Hihihihi..... seronok2. Hari ni member2 semua rasmi raket baru msg2. Dah dah kali ke-5 ktorang main badminton. sebelum main kami akan pilih bergu masing2 so apa lagi guna cara masa kanak2 dulu, LAT TALILAT LALI TAMPLOM.... Seronok jer kan...Diorang ckp Fik dah makin bagus main (kembang hidup sat)..... Bila dah suka sesuatu permainan tu kita mesti sanggup hbskan duit untuk mendapatkannya... Terima Kasih ya kawan2.. Hari jumaat First game menentang cikgu sekolah lain.. Boleh ke Fik main ni? Nasib baik bergu klau perseorangan confirm semput. Doakan Fik dapat perform baik malam tu ya.... K.lah dah penat, Fik nak beradu lak... 

P/S: Esok nk pilih bergu masing2... sapalah bergu Fik ya?

3 comments:

  1. semoga berjaya eik.. fight habis-habisan..

    ReplyDelete
  2. suka gak main badminton

    p/s tahniah tersenarai untuk bulan februari

    ReplyDelete

Orang yang Comel