Followers

Sunday, March 20, 2011

Cuti Sekolah Dah Nak Abis................


Salam semua.... Sedar x sedar hari ni dah last cuti sek. aduh. mesti lps ni sibuk balik. Cuti sekolah pun macam x cuti gak. aduh kerja x siap lagi. Data oh data... bila lah nak hbs. penat dah gue ini. kerana mengadap laptop mata aku pun dah rabun. X sedar mata belah kiri aku ni dah sakit, sejak bergelut ngan data ni. Tp dah amanah n pekerjaan kenalah buat dgn seikhlas hatiku walaupun aku x suka. Malasnya esok nak pi keja. Penat otak, penat mata, x pi mana2 pun cuti sek ni.

Korang pi mana ya cuti seminggu ni? Bagi yang cutilah. hehehe... Bagi yg kena kerja, kerjalah ya. Esok mesti kn cari mood nak ajar anak2 kesyganku itu. hehehe.... hope diorg x lupa apa yg aku ajar sblum cuti ni.. Nantikan cikgu esok ya wahai anak2 muridku.... Mesti korg rindu kat cikgu kan? hehehe.. perasan lak cikgu ni. Harap2 diorg masih igt lagilah kat aku ni. hehehe... Esok pelancaran Minggu Bahasa Melayu. Jd esok mulalah busy ya. hehehe.... Nanti aku cite psl minggu Bahasa Melayu kat korang nantikan ya.... bye2...

1 comment:

Orang yang Comel