Followers

Sunday, April 1, 2012

DEAFINITE

Korang tahu x gambar apa tu? Hihihi... Ni lah nak kasi jeles sikit... Ni gambar PALACE OF THE GOLDEN HORSES. Nak tahu kenapa Fik letak gambar ni? Hihihi Byklah tanya2... Sebenarnya sekolah Fik dijemput membuat persembahahan pada majlis DEAFINITE, iaitu MAJLIS MAKAN MALAM AMAL PERSATUAN SUKAN ORANG PEKAK MALAYSIA

Menaiki bas menuju ke PALACE OF THE GOLDEN HORSE.

Dah sampai posing2 dulu...

Kalah anak murid bila cikgu2 bergambar.
Posing lagi.....

Kat dalam bilik persalinan standby sebelum wat show...

Putih muka budak2 ni...

Bersama penari samrah lelaki, perempuan tengah make up.

Kumpulan KOIR KOD TANGAN memulakan persembahan dengan 3 buah lagu. Lagu pertama Hari Ini dan Semalam di conduct oleh Fik, lagu kedua Kisah Dongeng di conduct oleh kak Masetah n lagu terakhir Ku Ada Kamu di conduct oleh kak Laila.

Tarian Samrah di bawah bimbingan guru pelatih dari IPGIK, Syar Mezee dan Hafizin.

Masa makan telah tiba apa lagi makan habis-habisan.

Bayak giler makanan pecah perut dibuatnya. Chinese Food best2.. Lagi2 bila makan free... Murid2 pun teruja.

Sebelum balik VVIP bergambar kenangan dengan semua student... Seronok2..

P/S : Terima Kasih kepada Cikgu Ain sebab sudi menjadi jurumekap... 

5 comments:

  1. 1st time jengah blog..lagu kod tangan tu, bdk2 ank2 istimewa ke??

    ReplyDelete
  2. ya.. ank2 istimewa.. diorg deaf.

    ReplyDelete
  3. tahniah fik sebab berjaya ajr anak murid2 buat show/ untuk2 adik2 tahniah jugak. hebat tuh. palace of golden horses. wan teringin nak g sana

    ReplyDelete

Orang yang Comel