Followers

Saturday, November 24, 2012

Hi Tea 2012



Hari Khamis yang lalu, jam 3.00 petang berlangsung Jamuan Hi Tea Kelab Kebajikan Guru dan Staf (KKGS) di Hotel Holiday Villa di Subang Jaya. Fik salah sorang AJK yang terlibat dalam Jamuan ini. Tema untuk tahun ni adalah Purple, so kebanyakan yang datang memakai baju berwarna purple. Antara aktiviti yang ada dalam program ni adalah cabutan no bertuah tapi semua dapat dan kemuncaknya ada penyampaian beberapa anugerah dan hadiah GRAND PRIZE.


Pemenang Anugerah Guru Paling Spoting 
Cikgu Faiz


Pemenang Anugerah Staf Paling Spoting
En. M. Syujairi


Queen of The Hi Tea
Cikgu Norhasnizah


King of The Hi Tea
Cikgu Fekhry @ Fik...


Pemenang Grand Prize
Cikgu Haryanti


Anugerah Khas SKPK SELANGOR
Cikgu Fekhry @ Fik

Fik speechless masa diumumkan sebagai pemenang bagi kategori2 tu. Mmg terkejutlah, x sangka leh dapat anugerah paling besar di sekolah. Bak kata seorang senior ni, pihak pengurusan tahu Fik wat kerja. Alhamdulilah rezeki Fik kan. Memamg terkejut dan terharu.. 


K. Nadiah n K.Masetah

Diorang berdua akan berpindah ke sekolah baru tahun depan, sedih suasana majlis masa diorg bg ucapan hampir semua cikgu2 nangis. Fik pun sama, dah lama knl diorang, diorang sangat baik dan senang nak minta bantuan. Harap2 lepas ni kt masih berhubung lagi. Hilang di mata x bererti hilang di hati. Selamat Bertugas Di Sekolah Baru..


4 comments:

Orang yang Comel