Followers

Saturday, February 12, 2011

09.02.2011 (BERITA GEMBIRA)

Salam 1 Malaysia............... X sempat nak update pada tarikh tu. Jadi aku update lah hr ni. Pada tarikh tersebut ada 3 berita gembira yang aku dapat. Bukan berita saja tapi sambutan ulangtahun insan2 yang aku sayang. Aku letak pic diorg kat bawah ni dan kisahnya......

HAPPY ANNIVERSARY.......


Selamat menyambut ulangtahun perkahwinan yang ke-9 utk my cousin and her husband. semoga berkekalan hingga ke akhir hayat dan bahagia bersama 3 cahaya mata yang comel2 tu.


HAPPY BIRTHDAY!!!




Selamat Hari Lahir yang ke-27 to my friend EN. Kamarul. Dia ni kawan yang aku kenal dr sek rendah sampai skrg. Dan dari tahun 1 sampai tingkatan 6 kami sama sekolah.


CONGURATULATIONS!!!



Tahniah kerana telah berjaya mendapat kerja. Semoga jadi pekerja yang baik. Selagi ada usaha pasti kita berjaya.

1 comment:

Orang yang Comel