Followers

Saturday, February 5, 2011

Teman Persekolahan

Cuti sempena tahun baru cina dah habis. aku dah pun blk shah alam.. sebelum balik, nak gak jumpa member2 aku.. akhirnya kami dapat lah jumpa walaupun ber6 je. nak wat camne perancangan ad-hoc so yg dtg pun ad-hoc lah.

Selalu port kami kat KFC bandar jerantut. Kali ni kami tukar port baru, kami bertemu di Pizza. Macam biasalah, yg ambik aku En. Kamarul (thanks ya). Terima kasih gak pada yg sudi datang, Jue, Maz, Zuera & her husband (pengantin baru ni). hehehe... Ari tu masa zuera kawin aku x pi last2 dpt gak jumpa.

Sebenarnya ni lah geng2 yg selalu memeriahkan majlis. Ada lg tapi diorg busy. Xpe lain kali kt plan lg ya... Seronok sekali sekala bercerita. hehehe...... Rindu Bangat Sama Korang Semua......



kami berlima........


zuera, jue & kamarul


aku ngan husband zuera


aku ngan maz (bakal bergelar bapa x lama lg)


aku ngan jue (posing kat uptown jantut)


singgah kt kedai member kt uptown
(tp dia x ada)

No comments:

Post a Comment

Orang yang Comel