Followers

Tuesday, February 1, 2011

PELIK TAPI BENAR


Korang percaya x tiap kali aku blk kampung mesti kucing2 kat umah aku ada yg beranak/melahirkan anak. Kali ni 2 ekor kucing betina kat umah aku beranak. Pagi td br je yg putih beranak, beberapa hr sebelumnya yg hitam. Kedua2nya dapat 2 ekor anak. Benda ni selalu terjadi bl sekali sekala aku balik kg. Bila aku blk mesti ank kucing yg lahir sblm ni dah besar. Sekarang ni dah ada 10 ekor kesemuanya kucing kat umah aku.



Tentang pengalaman ngan kucing ni, 7 tahun lps aku ada sekor kucing ni, dia mmg rapat sgt ngan aku. selalu tido ngan aku. Pada 1 hr tu dia nak beranak siap panggil aku untk temankan dia beranak. hehehe... lucu gila tp ia kenyataan. Aku tertido tgu dia nak beranak. hehehehe... PELIK tapi BENAR kan? sekian
......


** Pic kucing hanya hiasan (nak isi pic kucing aku x leh sbb org tua ckp
x baik
tangkap gambar kucing nanti kucing mati) hehehe....

1 comment:

  1. ibu kucing tu bile tgk muke awak je rs cam nampak mak bidan..eh silap...pak bidan...haha..sbb tu tiap kali awak balik je die rs nak beranak...hehe..

    jgn mara... :p

    ReplyDelete

Orang yang Comel