Followers

Saturday, January 7, 2012

Membaca Jambatan Ilmu...

Assalammualaikum dan Salam Sabtu semua......

Hari ni korang pi mana ek? Mesti ada yg pi dating, ada yg pi shopping dan mungkin yg pi kerja gak kan.. Apa2 yg korang buat, Fik harap korang happy... Nak tahu x Fik pi mana hari ni?


Hari ni Fik pi Library untuk study.... sumpah Fik tipu... Hihihi... Minggu ni minggu orientasi murid asrama dan salah 1 aktivitinya ialah lawatan n pihak asrama membuat lawatan ke PERPUSTAKAAN RAJA TUN UDA di SEKSYEN 13, SHAH ALAM... So ketua warden ajak Fik join sekali sbb dia tau yg Fik duk sorang2 je bila hujung minggu. hihihi
Jom2 naik bas x sabar dah nak pergi ni....

tepat jam 10.00 pagi kami sampai....


mendengar taklimat (fik jd juru bahasa isyarat)

murid2 kusyuk mndgr taklimat...

Untuk pengetahuan semua kat perpustakaan ni ada 6 tingkat. untuk kanak2 perkhidmatan disediakan di tingkat G. jom kt tgk apa yg ada kt tingkat G ni.

pokok besar, br ada feel nak baca.

permainan interaktif, 1 game 50 sen...


internet, 1 jam RM 1.00...


dtg library mestilah nak baca buku kan...

khusyuknya naim baca buku. nanti leh dapat A BM ya.. (fik ajar dia BM).

ni baca ke olok2 baca.... hihihi

Tu antara yg ada di tingkat G ni,ada lagi 1 tempat tp x buka lg ms ktorg pi tmpat aktiviti mcm tmpat permainan lah. mmg best sgt2. Selain tingkat G ada lagi tingkat 1 sampai 4 utk remaja dan dewasa. Kat sini gak ada GYMNASIUM, skl masuk RM5 dan bulanan RM40, siap ada jurulatih lagi. hihihi.Kat sini gak ada 3D dan 6D theatre yg memuatkan 16 org sekali masuk utk 2 jam tayangan. kami x sempat nk masuk td, tapi klau nak masuk kn bayarlah utk 3D, RM 7 dan 6D, RM 10. Surau ,kafe dan tandas juga disediakan. Mmg cantiklah tmpat ni.

ni gambar diorg semua berebut nak main permainan interaktif, letih nak kawal...

bergambar kenangan di library ngan si kembar ni ZUMAR n ZAMIR..


P/S: Jom pi LIBRARY.. Nak info lebih lagi blh lah klik kat sini PERPUSTAKAAN

5 comments:

Orang yang Comel