Followers

Monday, January 17, 2011

Bukan Rezeki Mereka.......

Salam semua...
Ari yg ditunggu mereka telah tiba....
Aku pulak yg nervous. Lps je hbs waktu aku mengajar aku trs buka laptop n buka lmn web tu. tapi masih belum lg kuar. Letih aku tgu kat laptop tp msh blm muncul link tu.
Tibalah waktu meeting utk ROAD RUN x leh lah aku nk buka laptop dah. Lps meetg pi Klang ngan cikgu lain untuk tempah medal... Dlm pkl 4 .33 p.m aku dpt msj ni. "da tau da result. xdpt pun. he"... x sampai bbrp saat aku dpt pglan phone dr sorg lg. Dgn nada yg sedih aku ingat dia main2 dia pun x dpt.. sedihnya dgr nada suara dia. menitis air mata aku. Tapi aku x leh menangis aku kena beri kekuatan dan semangat pd dia. Aku paksa kedua2 mereka buat rayuan. aku akan doakan mereka dapat. klau x dapt mereka blh cuba lagi. Mungkin ada hikmah di sebalik apa yg terjadi. Allah sentiasa membantu org yg sentiasa berusaha n berdoa padaNYA... Ya Allah kau berikanlah mereka peluang sekali lg... pada mereka berdua bl baca blog ni. Aku ada n sentiasa menyokong kamu berdua. Jangan sedih2. Aku akan doakan untuk korg ber2. Pada kwn2 yg baca blog ni doakan juga utk mereka ya...

No comments:

Post a Comment

Orang yang Comel