Followers

Sunday, January 16, 2011

KAWAN, SAHABAT ATAU TEMAN

Salam semua....
Selamat berhujung minggu...
Entry kl ni psl kawan, sahabat atau teman?
Korang ada x kawan?
Aku kawan mmg ramai, lg2 kawan di Facebook.
Teman?
Ada tp x lah ramai kot.
Sahabat?
X tahulah ada ke x?
Betul ke org ckp bila seseorg tu kawin dia dah xleh jadi kawan,teman @ sahabat kita?
x juga bkn semua kan mcm tu.
Aku ada seorg kawan lelaki di alam maya iaitu di FB yg sentiasa menemani aku setiap hr, waktu aku gembira atau waktu sedih.
Perkenalan hanya di FB tp mcm pernah berjumpa. hr minggu aku yg sunyi dia ada menemani aku utk bercerita, memberi semangat, dan wat lawak. tp adakah ianya hanya akan di FB. biar masa yg tentukan.
Esok result KPLI akan kuar dia tgh nervous skrg ni. Aku hanya mampu doakan dia dapat je.
Ada org yg special dlm hidup aku pun tgh nervous menanti result KPLI. Harap2 dia dapat. Wlaupun dia x brp confident. Tp aku tetap doakan juga dia dapat.

Teman? Kawan? Sahabat?
Mana yg plg setia?
Suka Duka Bersama.........
Sekarang aku betul2 kosong...
Doakan aku semua...



1 comment:

Orang yang Comel