Followers

Monday, January 31, 2011

KENANGAN LALU : UPPER SIX PERKASA 2003


Salam semua... skrg aku tgh bercuti sekolah selama seminggu di kg. tiba2 teringat kenangan2 lalu bila ada kat kg ni. Yg pastinya aku ingat ialah kenangan bersama kawan2 ms UPPER 6 2003. Kelas kami mmg happening gila... Kami dah macam adik beradik. Kami ada ibu yg sentiasa memberi semangat dan doa untuk kami semua berjaya. siapa lagi guru kelas kamilah PN. NORMAH MD NOR. Dia ni baik sangat, selalu membebel tp bebelannya adalah utk kebaikan kami hehe......

Budak kls aku ni ada 23 org semuanya 8 org lelaki yg kacak lg macho n 15 org perempuan yg cantik rupawan. Motto kelas kami 'NOTHING PRECIOUS BUT FRIENDSHIP'.
Aku msh igt sampai hr ni. Kenangan makan sama2 dlm kls waktu pg, kenangan menghias kls, kenangan buat bising, semua aku msh igt.happy sgt kami waktu ni.... tp skrg kami dah jrg jumpa, ramai yg dah kawin, n ramai yg dah merantau kerja kat tmpat lain. kdg2 ada gak kami jumpa lg2 klau member2 kawin wat bising kt knduri. hehe... wei korg aku rindu sgt ngan korg semua, harap2 korg pun sama ya......

No comments:

Post a Comment

Orang yang Comel