Followers

Saturday, January 29, 2011

dalam kusut ada tuah

salam... minggu ni penuh dugaan bgku... aku jd pendiam. nsb baik ada sahabat yg mendengar. Terima kasih jo. Thanks gak kat my lovely person. Sy tahu awak pun byk masalah. So kt kn happy ya awak. Dugaan yg kt dapat akan membuatkan kt bertambah kuat. Dugaan yg mematangkan kt. Awak kn percaya pdNYA yg memberikan kt dugaan.... Mungkin dugaan kt ni x sebesar mana dugaan org lain. Habis bab sedih2 ni... Minggu yg kusut ni jg minggu yg bertuah bg aku. Aku dpt hadiah Cabutan Bertuah...aku pi shopping n then diorg bg tiket utk cabutan bertuah. Aku just masukkannya. X sangka lak dapt. Nak th hadiahnya apa? kat bawah ni ya.


x dpt blackberry, touchberry pun jd. hahaha



1 comment:

  1. itu lah ke gunaan nya sahabat sentiasa ada bersama kita. dan beruah nya juga mndapat kan love yng setia dan jujur dngan kita

    ReplyDelete

Orang yang Comel