Followers

Saturday, January 15, 2011

Minggu Yang Busy.....

Salam semua.....
Hari ni baru aku free untuk update blog.
Seminggu kerja hari2 busy. Banyak betul kerja yg aku kena siapkan.

Isnin (10 Jan 2011)

- Jururawat datang sek untuk pemeriksaan gigi. Aku kena handle sebab aku slh sorg AJK Kesihatan. Macam biasa susun kad pergigian n sediakan tempat utk nurse guna masa pemeriksaan gigi dijalankan.
- Petang lak ada latihan ROad Run tp hujan lebat pulak trn x jd lak latihan tp ada perbincangan rumah sukan msg2. thn ni aku diamanakan sebagai Ketua Guru Rumah Sukan Yakin (Merah).
Sampai umah penat gila.. siapkan RPH utk ajar esok.

Selasa (11 Jan 2011)
- Sambung uruskan pemeriksaan gigi. Kena panggil setiap kls utk pemeriksaan. Lps2 hbs semua kelas diperiksa aku kn panggil murid2 yg kn rawatan. Kenalah cr budak lak. Huhu.. Penat2 tp nsb baik sek kecik je. Murid yg kena rawatan lanjutan pun x ramai.
- Petangnya pula ada lagi latihan Road Run. Biasalah latihan diadakan di taman rekreasi dihadapan sek. Cikgu x lari pun penat. Ni kan anak murid yg lari.

Rabu (12 Jan 2011)
- Hari ni aku xde kat sek kena pi meetg kat SJK (C) kat Subang Jaya. Dr kul 9 pg sampai 2 petang baru habis meeting.Sampai sek aku kena printkan semua data guru untuk aku updatekan. Due dia hr jumaat ni. Aduh penat2.
- Ingat nak mengelat dr pi latihan Road Run tapi x boleh aku kena bertgungjawab. Kena semangat. Apa lg blk umah membongkang awal lah.

Khamis (13 Jan 2011)
- Pagi2 bg data yg aku print smlm kat cikgu2. Suruh diorg betulkan apa yg salah. Lupa lak aku ada 1 lagi kerja iaitu lengkapkan butiran utk Elaun Murid Khas. Nasib baik murid 101 org je. Klau 1000 org matilah aku. berpinar2 aku siapkan2. Lps rehat sampai kul 2 pun x siap lg. Aduh blk umah smbg tp migrain dtg lak. Berdenyut2 kepala aku. aduh2. Last2 siap kul 7 malam. Lpas maghrib sambg lak update data guru. ada gak cikgu yg blum hantar. dlm 25 org siap. Esk kat sek aku sambg lg 10 org. Kul 1 aku membongkang. Penat gila dah lah ptg jumpa ngan agen insurans nak bl insurans.

Jumaat (14 Jan 2011)
- Lengkapkan enrolmen murid. Itu pun sejam je aku free. Lps rehat apa lg mengadap laptop wat kerja smbg update cikgu lg 10 org tu n update enrolmen murid. perghh 11.30 tepat siap. lega giler. Tp kerja masih ada kul 11.30 pi dewan untuk perasmian program MAJU. Aku tlg skt je. Lega kerja dah siap tp migrain x hlg lagi. aku tahan je. penat2. Kerja dtg serentak.

1 comment:

  1. penat sungguh! orang yg baca pun terasa penatnye..take care ya cikgu..kesihatan jgn lupa jaga :)

    gambatte ne! :D

    ReplyDelete

Orang yang Comel